Zoeken in deze blog

zondag 9 juni 2013

duiven

waar ben ik zoal mee bezig gedurende de week, behalve het huishouden help in mijn man met de duiven, wij zitten samen in het bestuur van de duivenbond Verbroedering en dat brengt veeeeeel werk met zich mee, hier een paar foto's

Roger en Jean zitten klaar om Dirk zijn duiven in te korven

chipring en daarna nog een rekje aan

en dan gaat de duif  de korf in
later op de avond, het was toen 23.30 u, kwamen ze de manden halen , de echtgenoot kijkt toe of alles in orde is
Deze duiven gaan naar Montelimar in Frankrijk en werden gisteren om 7.30 gelost, Heb gisternnamiddag vanaf 16.30 telefoon gedaan, want bij aankomst op hun hok moeten deze duiven teleonisch aangemeld worden, laatste telefoon was rond 22.00uur
Ondertussen heb ik toch twee ridders kunnen maken, ben echt gek van deze ridders
Wie kan mij helpen met ideetjes hierontrent, ik ben al aan het dromen : Rode ridders, Witte ridders, Pedaalridders, ik ben zelfs op zoek naar een letterkast in de vorm van een kasteel
tot een volgende keer

3 opmerkingen:

  1. wat bijzonder om dat te zien.. ik ben gek op duifjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Das wel iets heel anders dan handwerken hé...
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij laat je opslorpen door die mannen, op tijd op de rem gaan staan hoor!
    En wat je kasteel betreft, dat zal je misschien moeten laten maken in de vorm van een letterkast :) zal mijn man eens om raad vragen, die gaat volgend jaar met pensioen!
    Wat je ridders betreft kan je alle kleuren maken, misschien eens op internet googlen???? wat er nog zoal bestaat.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen