Zoeken in deze blog

donderdag 20 juni 2013

tijd

wie kent dit probleem, tijd ,veel te weinig om te doen wat we zo graag doen en dus probeer ik nu even tijd te maken voor mijn blog
het is volop tijd voor de aardbeien en de kersen, dus kersen plukken en wat zit er in deze boom

onze Juul
ondertussen hebben wij onze dieren een beetje uitgebreid met de familie Haan
eerste dag in hun nieuwe huis

op wandel met de familie
en ik zou het nog vergeten

onze Frakke kijkt goedkeurend toe, aha denkt hij "zou ik daarmee kunnen voetballen?"

3 opmerkingen:

  1. die kipjes, zoooo cute! Haan zou ik ook graag willen, misschien ooit....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat tijdprobleem hebben we allemaal denk ik, je leest het overal op de blogs :) en dan ben jij al in pensioen!!
    je dierenfamilie wordt alsmaar groter en ja, ook hier worden aardbeien geplukt en rabarber en kersen en gelei gemaakt :) :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Juul was mooi! En je kippen ook... <3
    Frakke is een echte schat zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen