Zoeken in deze blog

maandag 13 januari 2014

Cochet Along 2014

Aan deze uitdaging kon ik niet weerstaan, vlug via internet gezocht naar wol en deze dan ook besteld
maandag 6 januari kreeg ik deze doos

bestelling had ik gedaan bij HuisZes , ziehier wat erin de doos stak
en vandaag laat ik het resultaat zien van mijn tweede week in deze CAL
graag zou ik verder haken, maar ik kan mij voorlopig nog inhouden, er staat nog zoveel op mijn todo
lijstje zoals op aanvraag mutsen haken
zeer populaire kleur

een iets donkere versie
hier ziet u mijn laatste drie mutsen, de zwarte was iets groter en werd speciaal voor Dries gehaakt

2 opmerkingen:

  1. Mooie kleurtjes en mooie wolletjes! Leuk dat je ook mee doet met de crochet along..., het is wel zeer verslavend hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hebt precies tijd en energie teveel! Meedoen met de CAL, niks voor mij, heb al getwijfeld om mee te borduren met een randje per week, maar nu ik zonder fut zit en in ziekverlof met te trage schildklier zie ik het niet zitten, goesting wel, maar de rest ontbreekt. De mutsen zijn echt wel superleuk!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen