Zoeken in deze blog

vrijdag 7 maart 2014

kruissteekmiekes februari 2014

nu laten ik jullie zien wat de dames zoal geleerd en gemaakt hadden in de les van januari
Simone liet het hoedje zien dat ik voor haar maakte, zij haakt niet graag en ze wilde wel een hoedje, dus heb ik er ééntje voor haar gehaakt,  er staan nog maar één bloemetje op,volgende keer zet ik er een paar meer op, Simone had nog een andere afspraak en kon niet blijven
hoedje van Anne-Mie , zij zette er vilten bloemetjes op


hoedje van Georgette is iets groter en dus hoger uitgevallen, ik denk dat ze volgende keer een grotere haaknaald moet gebruiken
Nicole breit een pull
Chris ijverig aan het breien




en dit zijn de kousen van Monique, ik denk dat ze volgende keer wel klaar zullen zijn,
deze foto vond ik op pinterest, zo hebben jullie een gedacht hoe hij er uiteindelijk zal uit zien



nog vlug een rugvin breien en dan zullen de kouden volgende keer af zijn
groetjes en tot binnenkort
Micheline

3 opmerkingen:

  1. Geweldig, die haai sok. De rest natuurlijk ook hoor.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, hoe ieder er zijn persoonlijke hoedje van maakt met hetzelfde patroon! En die haaiesokken zijn echt geweldig! Een heel kunstwerkje lijkt me!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé, alles is wel mooi, maar die sok is wel wat speciaal hé.
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen