Zoeken in deze blog

donderdag 1 mei 2014

kruissteekmiekes april 2014

helaas geen foto's, het was zoooooooooo gezellig dat wij vergeten zijn foto's te nemen, ik had mijn fototoestel wel bij
Rita was op bezoek en zij had ook haar fototoestel bij, wij hadden zoveel te vertellen dat er geen tijd was om foto's te nemen , volgende keer beter, spijtig eigenlijk want ieder had een ander handwerkje bij, van patchwork naar kruissteek, van breien naar haken
groetjes
M
ik zet toch één speciale foto op mijn blog
de kleinkinderen

2 opmerkingen:

  1. Een perfecte foto van 3 schitterende kleindochters, dat is er eentje om in te kaderen !
    xx Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stom, ook ik had mijn kodak bij en maakte ook geen foto's, dit moet volgende keer beter! Maar je kleindochters zien er super uit!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen