Zoeken in deze blog

woensdag 4 juni 2014

kruissteekmiekes mei 2014

fier toonde Nicole haar kruissteekwerkjes,
natuurlijk werd er vandaag ook getrakteerd, namelijk door mij want ik was deze maand jarig
zij breide rustig verder , de taart kon nog wel even wachten
 na het stukje taart werd er door Gerda en Chris verder gebreid
 dit is een kruissteekwerkje van Georgette, kippen uit de reeks van Lanarte
 Hélène was bezig met het haken van een bungeldraakje
en dit is weer eens en hoedje, in opdracht van mijn moeder, zij gaf mij de grijze draad en ik had nog oranje draad liggen en haakte deze twee kleuren samen tot dit hoedje, afwerking laat ik een volgende keer zien
groetjes
Micheline

3 opmerkingen:

  1. Amai, er is nogal gewerkt daar in jullie clubje!!! Ijverige dames moet ik zeggen.
    Die kruissteekwerkjes zijn prachtig, maar ook al de rest wat er gemaakt wordt ziet er goed uit! Je hoedje is beter door grijs met oranje te mengen.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat handwerken, een stukje taart eten, gezellig babbelen, wat moet een mens nog meer hebben. Ben benieuwd naar het hoedje. De kleuren zijn al prachtig.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige boel was het daar bij jullie.

    BeantwoordenVerwijderen