Zoeken in deze blog

vrijdag 3 april 2015

kruissteekmiekes maart

hier is het verslagje van maart
de dames hadden mij gevraagd om de krokodillensteek te leren, ik had dit thuis geprobeerd en vond het niet moeilijk om te doen, maar dit uitleggen aan een tiental dames  is niet zo evident
volgende keer neem ik ze één voor één apart en dan zal het zeker lukken

 dit was het proeflapje dat ik maakte


en maar oefenen
 deze dames breide liever aan hun projectje













en Chris haakte verder aan de steek die ze vorige keer geleerd had bij mij
de " corner to corner steek"

2 opmerkingen:

  1. Er is weer heel ijverig gewerkt en net zoals vroeger zet je iedereen aan het werk!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. natuurlijk, werken en iedereen aan het werk zetten moet kunnen he :)

      Verwijderen