Zoeken in deze blog

woensdag 14 oktober 2015

kruissteekmiekes september 2015

maandagavond 28 september was het weer zover, gezellig samen handwerken, wij waren met zoveel dat we van locatie veranderde, i.p.v. in het bureau zijn we in het café gaan zitten, een paar tafels verhuisd zodat wij een hele grote tafel hadden, toch tof , zoveel handwerkende dames
hier een paar sfeerbeelden
Rita had haar beer meegebracht, hij mocht op de foto en hij heeft ons de hele avond gezelschap gehouden






deze dame showde haar mooie poncho




Marie Josée had haar eerste kousje af, , nu was ze aan het tweede bezig




Rita maakte deze mooie handschoen,
evn piepen in de korf van Gerda, zij had al verschillende lapjes klaar

en dit wil ik jullie zeker laten zien, heb  Bernadette ontmoet op de breitrein, ze wilde de corner to cornersteek leren en dit is het resultaat, het begin had ze al van op de trein en nu heb ik haar leren minderen zodat ze een vierkant krijgt, benieuwd naar de volgende keer
hier zijn wij dan, de hele groep met  koffie en versgebakken taart,
tot de volgende keer
Micheline
en dit wil ik jullie ook laten zien, een selfie van mijn twee zussen en ik in Blankenberge,
af en toe doen wij een paar zussendagen

2 opmerkingen:

  1. Leuk om alle creaties te zien van jullie handwerkavond! En leuk om weer eens een echte blog van je te zien :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heb een webmaster in dienst, en hij is een beetje te ijverig, sorry voor het ongemak, heb ondertussen een beetje meer tijd om te handwerken
    groetjes
    Micheline

    BeantwoordenVerwijderen