Zoeken in deze blog

vrijdag 11 december 2015

sjaal wordt deken

Mijn zus Sonia en ik zijn onlangs met onze andere zus Maryse voor een paar dagen opstap geweest.
dus namen wij de trein naar Blankenberge waar Maryse woont, ik nam natuurlijk ook een handwerkje mee, ik dacht zal eens een sjaal haken met mijn favoriete techniek  "corner to corner"
je kan goed doorhaken met deze steek en toch ondertussen ne leuke babbel hebben
mijn zus Sonia zei dat in die kleuren het ook mooi zou zijn om een dekentje te maken, en vermits ik toch wolgenoeg had is het dus een dekentje geworden, afgewerkt met een bolletjesrand


mooi opgerold,

het hele dekentje
knoopje mag niet ontbreken
zou eigenlijk ook mooi zijn als puntsjaal,













Techniek : corner to corner steek
Materiaal : 5 bollen van 100 gr + 25gr voor de boord 
Wondersoft Merry Go Round van Stylecraft
Haaknaald : 5
afmetingen 100 cm op 90 cm
groetjes
Micheline

4 opmerkingen:

  1. Dat is een heel leuk fleurig dekentje geworden.
    Leuk patroon ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er lekker zacht en warm uit. Leuk, met al die vrolijke kleurtjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dat garen ook leuk! Zo vrolijk!
    Groetjes,
    Akkelien
    P.S. Leuk dat je nog de extra informatie plaatst over het gebruikte garen en zo, alleen is het door de paarse achtergrondkleur lastig te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi!! Leuk dat je meedoet met Link Your Stuff.
    Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen