Zoeken in deze blog

maandag 6 februari 2017

tek-tek garen

"tek-tek garen , nog nooit van gehoord, ik ook niet.
Kwam hem toevallig tegen op de blog van http://wendysmhaaksels.blogspot.be/ en zag daar dit garen, nu was ik wel nieuwsgierig, had van dit garen nog nooit gehoord, dus even verder lezen en zo kwam ik dan bij http://madebyvon.blogspot.be/.en wat blijkt dat zij een webwinkeltje heeft.
Ik had al een hele tijd in mijn hoofd om voor de barkrukken van het duivenlokaal overtrekken te haken,

  patroon had ik al, maar ik was op zoek naar het geschikte garen en de juiste kleuren.
Nu was mijn probleem ineens opgelost, ik dacht  dit is het juiste garen  en ik vond ineens de juiste kleuren, muisgrijs en valentijn rood.
De bestelling werd geplaatst en donderdag was de postbode hier met mijn pakje.
2 bollen van 300 gram(€6.95) en een kleurenkaart, kon natuurlijk niet wachten en ben al maar begonnen met een paar rijen te haken, heerlijk garen , ik haak wel met een 6 i.p.v 6.5(die had ik hier niet liggen);












hier een paar foto's (ondergrond is mijn strijkplank met coole kikkers)


 en voor de rest van het resultaat zullen jullie nog even moeten wachten.
groetjes
Micheline

ps
garen is goedgekeird,


5 opmerkingen:

  1. Mooie kleuren, goed plan! Succes, ik ben benieuwd naar het resultaat.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben benieuwd naar het resultaat! Ik denk dat de barkrukjes wel toe zijn aan een nieuw leven ;-)
    En nee, ik kende het garen voordien ook nog niet.
    Dus fijn om te lezen dat jij er ook tevreden over bent, dan weet ik dat het de moeite is om eens te proberen.
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Micheline, wat leuk om te lezen dat het garen goed bevalt. Ik zelf was natuurlijk al enthousiast maar altijd leuk om te lezen dat andere dat ook zijn ;-) Heel veel haakplezier. Ik kan niet wachten om het eindproduct te zien, haha. Groetjes van Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er al goed uit!! Nooit gehoord van dat garen, wil het wel eens zien en voelen. De barkrukjes en de gebruikers zullen content zijn als de nieuwe overtrekjes klaar zijn!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Micheline, je vroeg me laatst of ik op de Knit en Knot beurs in Tilburg sta. Toen dacht ik nog van niet. Maar ik sta er toch. Ga jij er ook naar toe?
    En hoe gaat het met de hoezen haken voor de krukken?
    Groetjes van Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen