Zoeken in deze blog

woensdag 31 mei 2017

sjaal van de maand mei

Nog vlug een sjaal op mijn blogje zetten, want de maand mei zit erop.
Verleden jaar kocht ik deze katoen "Pima" in Arnemuiden bij Jeanet, hier meer uitleg
Ik vond het kleur goed passen bij mijn jas, ik kocht twee strengen en maakte hiervan deze sjaal, alles werd bijna opgebruikt, een paar kleine bolletje bleven over;
Hier haalde ik mijn inspiratie, prima uitleg en samen met een video is er geen enkel probleem om deze te haken, vier rijen bloemetjes werden het.
Hier een paar foto's



Niet gemakkelijk om deze sjaal vast te leggen op papier, dan maar over de wasdraad,
ben echt blij met deze sjaal, mooie kleuren met hier en daar een beetje blauw,
Gehaakt met haalnaald 4.
groetjes
Micheline

1 opmerking:

  1. Superleuk zomersjaaltje! Dat ging ik ook nog maken voor mezelf, is er nog niet van gekomen maar je geeft me weer inspiratie :-)
    Mooi garen ook!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen