Zoeken in deze blog

dinsdag 2 mei 2017

Ziek en één regenboogdeken

Ik ben ziek, besmet door een virus, zal maar vlug naar de dokter gaan voordat het erger wordt.
Vlug zet ik dit dekentje nog op mijn blog, ik deed eerder op facebook een oproep om iedere dag een granny te haken. Heb een paar reacties gehad en dit is er eentje van. Zij haakte niet alleen granny's , maar maakte er ook een dekentje van.



Dekentje werd  speciaal gemaakt door Sigrid voor de "Regenboogdekens" en het is een echte regenboogdeken geworden.
Alvast bedankt voor deze mooie deken.
Meer werk van Sigrid kan u zien hier.
groetjes
Micheline

2 opmerkingen:

  1. Oh, veel beterschap! En wat lief dat je mijn deken in de schijnwerpers zet. Blij dat hij alvast goed tot bij jou geraakt is. Rust nu eerst maar goed.
    Sigrid x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. je gaat het niet voor mogelijk houden, ben besmet van het huisjesvirus, meer in een volgend blogje

      Verwijderen