Zoeken in deze blog

vrijdag 18 augustus 2017

De breitrein

Het is weer een tijdje geleden dat ik iets schreef op mijn blog,het  is voor mij een superdrukke periode geweest , ben blij dat het duivernseizoen op zijn einde loopt.
Ondertussen ben ik wel bezig geweest, er even tussenuit met de breitrein naar Blankenberge, superleuk om te doen, op stap met 47 vrouwen, er werd veel gebreid en gehaakt , de inwendig mens werd versterkt en dan op het terasje verder haken en breien, hier een paar foto's





moe en voldaan keerde we huiswaarts, maar wij bleven haken en breien tot wij op bestemming waren.
Afspraken werden gemaakt voor volgend jaar, zeker weten, dit doen wij zeker nog eens.
groetjes
Micheline

5 opmerkingen:

  1. Heel leuk, deze traditie!
    Goed dat jullie volgend jaar weer gaan!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk! Ik denk dat je op zo'n dagje toch heel wat afhaakt/-breit, ook al babbel je terwijl. En het is gewoon gezellig en plezant! Fijn om te zien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk!!! en betaalbaarder dan die handwerkcruises naar scandinavie.. ik heb je blog gedeeld op mijn facebook om het concept breitrein uit te leggen aan haakvriendinnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker weten!! Volgend jaar zijn we weer present, dit is veel te leuk om niet te herhalen.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tof! Nog nooit van gehoord, maar 't geeft mij inspiratie ;).

    BeantwoordenVerwijderen