Zoeken in deze blog

donderdag 14 september 2017

Zussendag

Tussen al het gehaak aan de deken van Rowan maakte ik tijd om met mijn jongste zus naar mijn oudste zus te gaan, een jaarlijkse traditie "zussendag".
Ik stuurde haar in augustus dit kaartje en wij maakte de afspraak voor 5 en 6 september.


Mijn oudste zus Maryse woont in Blankenberge, dat betekent 2 uur trein, dus ook twee uur ongestoord haken.
Mijn zus Sonia, een beginneling, wilde ik een nieuwe techniek leren, de C2C steek, super simpel en met een mooi resultaat.


Zeer aandachtig is ze hier bezig, en ik had ook een haakwerkje bij met wol die ik meebracht uit de VS

probeer eens een sjaal te haken met armsgaten, zien of dit goed komt.


Daar gaan ze . Eerst was er regen maar voor de rest van de dag was het weer Ok


 Klinken op de zussendag
groetjes
Micheline






1 opmerking:

  1. Geweldig leuk, zo'n zussendag :-) Ik doe dat heel regelmatig, maar ik heb slechts één zus en die woont één straat verderop. Ongestoord haken in de trein hoort er dus niet bij :-( Hihi.
    Ik kijk uit naar jouw sjaal met dat bijzondere garen!

    BeantwoordenVerwijderen