Zoeken in deze blog

zaterdag 5 mei 2018

mysterie opgelost


Op mijn FB pagina had ik een oproep gedaan om  het mysterie op te lossen. U vraagt zich af natuurlijk welk mysterie. Ik had namelijk een doos gekocht van Scheepjeswol


ik werd alleen maar blij van het zien van deze kleuren, StoneWashed en River Washed samen in één doos, bolletjes van 10 gram.
Maar toen , een woensdagavond kwam ik thuis en dit bleef erover van mijn doos



Wat was hier gebeurd? Was mijn zus langs geweest ?
Waren de bolletjes gekrompen van de warmte?
2 bolletje waren nog kompleet ( 10 gram) de rest woog maar 4 gram meer.
Hier en daar vond in een aanwijzing.  Uiteindelijk wist ik het , het verschikkelijke haakvirus had toegeslagen,














een lapje hier

een lapje daar




 groetjes
Micheline



1 opmerking: