Zoeken in deze blog

vrijdag 25 mei 2018

Tuisch haken - schaap

Voor mijn haaklessen die ik geef in Leuven werd mij gevraagd om een pannenlap te haken met een schaap.
Mijn inspiratie haalde ik uit Tunisch Haken.
Ik had drie bolletjes nodig, groen wit en zwart, een tunisch haaknaald met kabel en we waren vertrokken. Terwijl ik haak schrijf ik ook ineens het patroon uit, ik maak daar dan een documentje van die ik dan aan mijn haaksters geef. Ik ben daar al tamelijk goed in geworden, oefening baart kunst. Er zat maar één foutje in , een lijn vergeten, daarom is het goed dat zij dit uit proberen.
Dit is het resultaat  en ik vind het zeer geslaagd.

Nu nog de achterkant, alhoewel ik begin te twijfelen, zou ik er geen kussentje van maken?
Wordt vervolgd.
Werd gehaakt met Catotna van Scheepjes kleuren groen 389 creme 130 donkergrijs geen nummer
groetjes
Micheline
En dit wil ik jullie ook laten zien kocht in Leuven een bloemenvaasje voor aan de fiets , en dit is het resultaat, bloemetjesslinger had ik hier nog liggen.

,
Deze morgen naar de markt geweest met mijn gepimpte fiets, en er was nog iemand met zijn fiets op de markt met zijn fiets
Ja , er zat een echt vogeltje in en het kanarietje  vond het zeer leuk dat konden wij wel horen.

3 opmerkingen:

  1. Ja, je schaapjesontwerp is heel goed gelukt Micheline! Dat worden echt supertoffe pannenlappen (of kussens) :-)
    En je fiets is ook klaar voor de zomer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk, dat schaapje!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen