Zoeken in deze blog

zaterdag 7 januari 2017

2017 en de eerste werkjes

Een ster van geluk boven iedere maand
een een tikketje zon alle dagen
wat meer van de lach
wat min van de traan
een beetje geduld om de dagelijkse dingen te dragen.


Dit zijn mijn wensen voor jullie en vooral een creatief 2017

en hier zijn de eerste werkjes van 2017












Op vraag van mijn zoon Maarten haakte ik een paar knuffels, ik haakte een kangoeroetje  en een nijpaardje, hij koos voor de kangoeroe en deze is nu bij Seth geboren 13 december 2016
Ondertussen ben ik bezig met de sjaal snowflakes van Scheepjeswol.
Materiaal knuffel :  1 bol stonewashed van Scheepjeswol, oogjes en neusjes, patroon uit het 2de boek gehaakte lappenpoppen van Sacha Blase.
Op één avond haak je zo een knuffeltje.
De kangoeroe haakte ik met haalnaald 3,het nijlpaardje met haaknaald 2.5.
groetjes
Micheline

2 opmerkingen:

  1. Schattig!! En wat een mooie wens heb je voor ons, voor jou wens ik hetzelfde en dat ik je blog vaak mag lezen in 2017 ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie wens, dankjewel en voor jou van harte hetzelfde gewenst! Schattige knuffeltjes heb je gehaakt, mijn nijlpaardje is ook af ondertussen en de kangoeroe zal ondertussen zeker gekoesterd worden door de baby.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen