Zoeken in deze blog

zaterdag 21 januari 2017

Melting Snowflakes sjaal

Hier is hij dan, helemaal af en klaar om gedragen te worden mijn "snow flakes sjaal".
en , al zeg ik het zelf , hij is prachtig.







Ik kreeg hem in de lengte er niet helemaal op.
In deze sjaal werden er parels gebruikt, in het hartje van de bloem en aan beide uiteinde en dit maakt deze sjaal toch wel speciaal.

Materiaal: pakket van Scheepjeswol (Crystal) met als garen Merino Soft, nodig 3 bollen in verschillende kleuren en 3 bollen in éénzelfde kleur
haaknaald 4.5
kralen 444
Materiaal gekocht in 't Wolwinkeltje in Leuven
afmeting sjaal 34 x 185 cm
groetjes
Micheline

8 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Daar krijg je vast veel complimenten voor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, dat geeft inderdaad een prachtig effect, het gebruik van de parels!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waaw, zo leuk met die pareltjes!! Héél mooi!! Wat een werk, maar echt schitterend zo!
    Fijn weekend nog,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. was direct verliefd op het patroon toen ik het voor de eerste keer zag, vind trouwens de blog van Atty ook super
      groetjes

      Verwijderen
  4. OOOOOOOOOOHHHHHHHHHH!!!! dit is alles wat ik kan zeggen, echt prachtig met die pareltjes erin, supermooie kleurtjes ook, vrolijk!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen