Zoeken in deze blog

maandag 11 november 2019

Chevrontas

Ik was al een hele tijd op zoek naar een tas om te haken, kon eigenlijk geen keuze in het ruime aanbod dat er was, haakte deze en versierde hem met een paar knoopjes, een button, het enige verschik met het originele patroon is dat ik er bovenaan een rij let gaatjes heb gehaakt en dan er een koordje erdoor zodat je hem kan dichtdoen; ik haalde hier.




 paar foto's van de afwerking , toevallig had ik deze badge
knoopje hier 
klaar om te gaan shoppen.

Eigenlijk wilde ik er nog eentje haken, ik had een model gezien op het wereld wijde web maar vond geen patroon, dus zelf maar eentje gemaakt . Patroon gratis op aanvraag te verkrijgen.
Hier een paar foto's, haakte er ondertussen al vier en de vijfde is in de maak.






speciaal gehaakt voor Halloween, versierde in ze met bedeltje en belletjes, deze ging mee naar de VS en ik haakte er ginder nog eentje, voor mijn twee kleindochters.
groetjes
Micheline
Materiaal : Stone Washed van Scheepjeswol voor de groene tas
voor de andere gebruikte ik Softfun van Scheepjeswol


kl

1 opmerking: